2014. május 27., kedd

25+0

Jól vagyunk, szerencsére!
Múlt héten, 24+0-nál terhesgondozáson voltam, méhszáj teljesen zárt! (ennyit a bajai kórházról, akik már a 12. héten másként gondolták). Jövő héten ismét cukorterhelés, de voltam egészségnapon és a melóhelyemen is megmérettem evés után + 3 dl cukros jegeskávé után és 4,2-4,4 volt, ami majdnem inkább alacsony. Viszont inkább így legyen! El kell mennem ellenanyagszűrésre is, mert annak ellenére, hogy rh+ vagyok, ellenanyagot termel a szervezetem, így 6 hetente kontroll.
Gondozásra legközelebb majd június közepén kell menni, uh pedig csak utána lesz, mert 6-án volt egy "potya".
Fogászati kezeléseken is túl vagyok. Tekintettel arra, hogy nem voltam már több, mint 10 éve, 3 fogamat tömni kellett, a bölcsességfogamat húzni... Elvileg 1,5 hónap múlva vissza kellene nézni, majd meglátom mennyire visz rá a lélek.
Csajok mozgolódnak, néha jobban, néha kevésbé. Mintha egyikük aktívabb lenne. Olyan nagyon durva és látványos boxolások-rúgások még nincsenek. :)
Tegnapi súlyom 74,9. Idáig ez 7-8kg hízást jelent, de szerencsére nem igazán veszem észre.
Vettem egy varrógépet, úh most gyakorló fázisban vagyok. :)

12 megjegyzés:

  1. De szuper hogy minden rendben van veletek!

    VálaszTörlés
  2. Szia Betti! Hogy vagyok? Hogy megy a varrás? Orsi

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Minden rendben veletek?

    VálaszTörlés
  4. Szia Betti, hogy vagytok??? Jó lenne hallani felőletek! Üdv: Orsi

    VálaszTörlés
  5. Szia! Hogy vagytok? Minden rendben?

    VálaszTörlés
  6. Szia! Rég jelentkeztél? Jól vagytok? Írj magatokról!

    VálaszTörlés
  7. Szia! Már rég nem irtál, hogy vagytok?? Megszülettek a babáid?

    VálaszTörlés
  8. Szia Betti! Mindig bekukkantok, hátha írtál! Remélem, minden rendben! Üdv: Orsi

    VálaszTörlés
  9. Szia, engem is érdekelne, h mi történt? Bár most épp mozgalmasak a napjaid, 1 hónapja vagy kb babáiddal:-)

    VálaszTörlés
  10. Szia! Érdeklődnék, hogy mi van veled, veletek, annyira rég írtál magatokról! Remélem minden rendben?! Csak épp a duplaanyaság rejtelmeiben vesztél el.
    Anita

    VálaszTörlés
  11. Szia, nagyon bízom benne hogy azért nem írsz mert rengeteg a teendőd 2 bébi mellett?! Mizújs veletek?

    VálaszTörlés
  12. Szia! Néha-néha bekukkantok, hátha írsz. Olyan régen eltűntél, nagyon remélem, hogy csak elfeledkeztél a blogodról ésvagy nincs időd?!
    Üdv
    Anita

    VálaszTörlés