2014. április 10., csütörtök

18+2 Hanyag-hanyag-hanyag

Ez a legjobb szó magamra! :(
Megpróbálom összefoglalni az elmúlt időszakot.
A cukorterhelés eredménye nagyon szuper lett: 4, 4 az éhgyomri, 4, 8 a terhelt. Azóta sajnos vissza is éltem vele, most már nem szabad tovább bűnöznöm. :)
Múlt hét pénteken megjött a várva várt integrált teszt. 1:50 0000 Down-ra és Edwards kórra is. Ami aggaszt egy kicsit, hogy az AFP 260 v. 280 körül van.
Tegnap megejtettem az ekg-t is, szerencsére a mitrális billentyű zavara ellenére sem lett rossz. Amit húzok-halasztok, az a fogorvosi látogatás...
Hétfőn genetikai uh, keddre pedig bejelentkeztem babamozira. Pestre megyünk, mert én felmegyek anyumhoz a jövő héten egy kicsit. Nagyon remélem, hogy kiderül a nemek aránya!!
Még mindig nem érzem őket, ami elszomorít. :( A doki azt mondta, hogy a 18-19. héten várható, de idáig semmi.
A babavárást 67-68 kg-val kezdtem, most 71-72kg körül mozgok. Pocak nem nagy (kisebb, mint némely 1-es terhességnél), de a doktornő, amikor a belgyógyászati vizsgálatot végezte azt mondta, h. az uterus a köldök felett van 2 cm-rel.

15 megjegyzés:

  1. Betty, én azt hallottam, hogy az AFP ikreknél csalóka lehet és lehet magasabb értéke is. Az integrált teszt eredménye jól néz ki nagyon. Szurkolok nektek és szeretem a blogod olvasni. Egy hete voltam inszemináción és tőled olvastam sokat, hogy mire számíthatok. Várok minden jó hírt felőletek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűűűű, Vica! Akkor hatalmas drukk nektek!! Izgalmas, de idegörlő időszak ez! Hogy viseled? Mikor tesztelsz leghamarabb?? Gyere majd a jó hírekkel!! (amikor a sikeres beültin voltam, akkor jött uh-ra egy inszemes csajszi 3-as ikrekkel lett várandós!!!) Drukkolok!!!

      Törlés
  2. Igazából úgy gondoltam, hogy majd a húsvét hétfő utáni kedd lesz a teszt nap. Előbb nem akarok, bár nehéz bírni. A szurizós időszak nehezebb volt. Remélem jó hírekkel jövök!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Betti, sajnos az első inszem sikertelen lett. De nagy szerencsém lett és el tudjuk most kezdeni a 2. kört, mert sokaknak bezavart a kezelésébe a jövő heti 4 napos hétvége. Holnap újból szúrok.

      Törlés
    2. Szia Vica! Megvolt a 2. inszem??

      Törlés
    3. Szia Betti, olyan jó hallani felőled, hogy jól vagytok! Igen megvolt múlt pénteken a 2. inszem. Jövő hét vasárnap tájékán fogok tesztelni. Remélem végre pozitívat!

      Törlés
    4. Szia Vica!! 2 nappal elmaradtam! Gyere a jó hírekkel!!

      Törlés
    5. Sajnos nem tudok jó híreket mondani, mert a második inszem sem sikerült. Most az egy hónap pihi van.

      Törlés
    6. Szia Drága! Nagyon sajnálom, tudom mit érzel!! :( Használd ki a jó időt (ami remélhetőleg nemsokára ideér) és töltődj fel lelkileg és fizikailag is! Ölellek és kitartás!!! Soha-soha ne hagyjon el a remény!!

      Törlés
    7. Köszi Betty, megyek tovább ugyanazon az úton mint te. Remélem hamarosan nekem is sikerül. Ebben a hónapban feltöltődöm és hátha magától jön a baba. Hamar elmegy az idő és indul a 3. inszem.

      Törlés
  3. nAGYON-NAGYON DRUKKOLOK és várlak a hírekkel!!

    VálaszTörlés
  4. Hogy vagy? Régen írtál már! Én is úgy hallottam ismerősöktől, hogy az ikreseknek magasabb lehet az AFP. Kértek még valami vizsgálatot? Mocorognak már? Orsi

    VálaszTörlés
  5. Szia! Hogy vagytok? Hihetetlen gyorsan telik az idő, mindjárt 100 körül lesz a számláló. Írj, kíváncsi vagyok rátok. Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Évi!! szerintem az idő múlását te jobban érzed már!! :) Hogy vagytok?? Pusziiii

      Törlés